خبرهای 598 ای

ساخت وبلاگ

به نقل از فارس، روز گذشته بيش از يكصد نفر از مديران كارخانجات وابسته به تعاوني پي وي سي ايران با در دست داشتن پلاكارهاي اعتراضي به آنچه كه عدم توزيع مواد اوليه توسط مجتمع هاي پتروشيمي بالادستي در بورس كالا عنوان شده، در مقابل وزارت صنعت ، معدن تجارت حضور پيدا كردند.


حاضران در اين تجمع پلاكاردهايي با مضامين «اعتراض مديران كارخانجات توليدي صنايع پايين دستي پتروشيمي در مورد عدم توزيع مواد اوليه توسط مجتمع هاي پتروشيمي » و «كارشكني در اقتصاد مقاومتي با ايجاد اخلال در مواد اوليه كارخانه‌هاي توليدي محصولات پي وي سي» در دست داشتند.

محمد حسن خرازي، مدير عامل تعاوني پي وي سي ايران در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: موضوع اين تجمع اعتراض صاحبان واحدهاي توليدي به نحوه توزيع مواد پتروشيمي و نحوه نظارت وزارت صنعت بر اين فرايند است كه باعث شده فعالان تعاوني و شركت هاي متوسط و كوچك نتوانند در بورس كالا به تقاضاي خود دست يابند.

وي افزود: امروز عده اي از مديران اين شركت ها براي يافتن راهكار و مانع شدن از تعطيلي بيشتر كارخانجات به وزارت صنعت رفته‌اند، تا از اين وزارتخانه به عنوان متولي عرضه خواستار رفع مشكل عدم عرضه مواد پتروشيميايي از سوي شركت‌هاي پتروشيمي بالادستي در بورس كالا شده است.

به گفته خرازي سياست گذاري‌ها در زمينه توزيع مواد پتروشيميايي تا كنون غلط بوده و باعث تعطيل شده كارخانجات و در نتيجه افزايش بيكاري شده است كه در تضاد با چارچوب هاي اقتصاد مقاومتي است.

وي گفت: هم اكنون برنامه‌ريزي‌ها منطبق بر رفتار و عملكرد دلال هايي است كه همزمان با كاهش عرضه و افزايش قيمت ها از طريق سامانه بهين ياب به كد هاي معاملاتي دست يافته‌اند كه از رانت بادآورده و معاف از ماليات بر ارزش افزوده برخوردار هستند.

خزاري درباره مذاكره اين فعالان صنعتي با متوليان وزارت صنعت در روز جاري گفت: با حضور نمايندگاني از معترضان از سوي مسئول دفتر وزير صنعت وعده داده شد كه اين مشكل با هماهنگي چند حوزه و متولي مختلف برطرف مي شود.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:33

به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: با وجود اينكه مسئولان وزارت جهاد كشاورزي بارها اعلام و تاكيد كرده‌اند به جز موز، آناناس، انبه و نارگيل واردات ساير ميوه‌ها ممنوع است، ميوه‌هاي ممنوعه خارجي به گونه‌اي چشمگير با قيمت‌هاي گزاف در بازار جولان مي‌دهند.


اين درحالي است كه مقام معظم رهبري نيز بارها در سخنانشان بر عدم واردات ميوه و جلوگيري از اين پديده شوم تاكيد كرده‌اند.

اواخر بهمن ماه سال گذشته توزيع گسترده ميوه‌هاي وارداتي غيرمجاز در بازار، موجب اعتراض شديد برخي مسئولان و به راه افتادن يك موج رسانه‌اي شد.

در پي اين اتفاق، دستگاه‌هاي مربوطه وارد عمل شدند و اقداماتي را انجام دادند و وزيرجهاد كشاورزي اعلام كرد:شنيده مي‌شود عده‌اي به شكل سازمان‌يافته و دركانتينرها ميوه‌هاي ممنوعه خارجي را وارد مي‌كنند. از دست من چه كاري ساخته است؛ من ماموري ندارم كه با آنها مقابله كنم.

وي ادامه داد: در مواردي كه مسئله سازمان‌يافته است، مثلا كساني كه ميوه‌ها را مي‌آورند و در ميدان مركزي توزيع مي‌كنند، دستگاه‌هاي مربوطه بايد حتما اين مسئله را پيگيري كنند، ضمن اينكه وزارت جهادكشاورزي در اين زمينه با آنان همكاري خواهد كرد.

با اين حال دستگاه‌هاي مربوطه در انجام ماموريت خود موفق عمل نكردند و پس از مدتي كوتاه دوباره سر وكله اين ميوه‌ها در بازار پيدا شد.

در عين حال بسياري از كارشناسان و مسئولان معتقد هستند اين واردات نمي‌تواند قاچاق باشد چرا كه حمل ميوه‌هاي ممنوعه با تريلي‌هاي كانتينردار انجام مي‌گيرد؛ اين افراد اعتقاد دارند برخوردهايي كه با عرضه كنندگان ميوه‌هاي غيرمجاز انجام مي‌شود، جدي و شديد نيست.

در اين ميان كشاورزان و توليد كشور بيشترين آسيب را مي‌بينند و دلگرمي‌شان را براي ادامه كار از دست مي‌دهند كه اين مساله برخلاف سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و رسيدن كشور به خوداتكايي است.

سوال اينجاست چرا با وجود اين همه تاكيد از سوي مقامات عالي‌رتبه و اهميت اين مساله براي آينده و امنيت كشور، برخورد جدي با اين معضل نمي‌شود، چرا دولت‌مردان در مواجه با واردات ميوه‌هاي ممنوعه تا اين حد ضعيف عمل مي‌‎كنند؟ ودست‌هاي پنهان پشت صحنه واردات اين ميوه‌ها چه كساني هستند؟

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:33

به گزارش پایگاه 598، وطن امروز نوشت:

همزمان با برگزاري دومين جلسه دادگاه متهمان ماجراي ورود غيرقانوني به سفارت عربستان در تهران، عادل الجبير، وزير خارجه ضد ايراني عربستان‌سعودي با طرح اتهامات مجدد عليه ايران، مطالبي را نيز عليه حسن روحاني عنوان كرد. او درباره اين گمانه كه حسن روحاني يك عنصر ميانه‌رو در سيستم اجرايي ايران است، گفت روحاني را ميانه‌رو نمي‌داند. او همچنين اظهار داشت سياست‌هاي حسن روحاني در قبال عربستان «خصمانه» بوده است! به گزارش «وطن امروز»، حسن روحاني از دي ماه سال گذشته كه عده‌اي از جوانان در اعتراض به سياست‌هاي ضد ايراني و ضد شيعي آل‌سعود و با مشاهده انفعال بيش از اندازه دولت در قبال اين سياست‌ها، در اقدامي غيرقانوني وارد سفارت عربستان در تهران شدند، كمر همت براي مجازات اين جوانان بست.

روحاني در برهه‌هاي مختلف با پيش كشيدن مساله سفارت، بر لزوم محاكمه سريع اين جوانان تاكيد كرد. البته در اين ميان همزمان با تشديد سياست‌هاي ضدايراني آل‌سعود، برخي در ايران نيز بر اين اعتقاد بودند كه موضوع محاكمه عوامل ورود به سفارت بايد با تدبير و به صورت عالمانه و طبق مصالح مربوط به منافع ملي و روابط دوجانبه حل شود. با اين حال اما دولتي‌ها به گونه‌اي وانمود كردند كه گويي نظام قضايي اراده‌اي براي برخورد با اين متخلفان ندارد.  به هر حال با تعجيل دولتي‌ها، دادگاه متهمان ورود به سفارت عربستان برگزار شد اما به نظر مي‌رسد اين اقدام كه نوعي حسن نيت دولت روحاني نسبت به آل سعود باشد، مقبول آنها نيفتاد، چراكه همزمان با اين دادگاه، وزير خارجه عربستان كه مكرر ايران و انقلاب اسلامي را به فرقه‌گرايي در منطقه متهم مي‌كند، گفت از رئيس‌جمهوري ايران چيزي جز اقدامات خصمانه نديده است.

به گزارش فارس، عادل احمد الجبير، وزير خارجه عربستان در مصاحبه‌اي جديد با شبكه خبري العربيه، انقلاب اسلامي ايران و امام خميني(ره) را به ايجاد «فرقه‌گرايي در منطقه» و دولت «حسن روحاني» را به انجام «اقدامات خصمانه» متهم كرد. الجبير كه طي يك سال اخير بارها ايران و انقلاب ايران را به ايجاد تنش در منطقه متهم كرده در اين مصاحبه گفت «فرقه‌گرايي به منطقه نيامد الا با [امام] خميني در سال 1979 [1357 ش]... ايران حزب‌الله را ايجاد كرد و اين، اولين سازمان تروريستي مذهبي در منطقه است».

 وزير خارجه عربستان كه ايران و حزب‌الله را مانعي بر سر سياست‌هاي يكپارچه رياض با آمريكا مي‌بيند، در ادامه گفت: «ايران به عربستان و كشورهاي خليج[فارس] تعدي كرده و رفتاري خصمانه داشته است. ايران بايد سياستش را تغيير دهد و با قانون بين‌الملل و قوانين حسن همجواري همگامي كند».  او مدعي شد عربستان هيچگونه تعدي به ايران نداشته سپس دولت ايران را نيز متهم كرد و گفت: «نه تنها از حسن روحاني، سياست ايراني ميانه‌رو نديديم بلكه شاهد اقدامات خصمانه عليه خود نيز بوديم». اين البته نخستين باري نيست كه وزير خارجه سعودي با بي‌ادبي درباره حسن روحاني سخن مي‌گويد. پيش از اين و در روزهاي نخست رخداد فاجعه منا، جبير كه در نيويورك بسر مي‌برد درباره درخواست‌هاي ايران براي رسيدگي به اين فاجعه گفت: ايران و رئيس‌جمهوري ايران آخرين كساني‌اند كه بايد از دموكراسي و سلامت حجاج حرف بزنند. جبير در ادامه گفت‌وگويش با العربيه با اشاره به عراق و البته بدون اشاره به سخنان اخير سفير اين كشور در بغداد كه سبب تظاهرات مردم عليه دخالت‌هاي رياض شد تا جايي كه درخواست‌ها براي اخراج سفير سعودي بالا گرفت، گفت عراق از تروريسم و دخالت‌هاي مذهبي ايران رنج مي‌برد و اجراي اصلاحاتي كه سال 2014 تصويب شد، وحدت عراق را حفظ مي‌كند.


خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:33

برنامه چهارشنبه شب «خندوانه» میزبان مهدی سلطانی بازیگر «کیمیا» بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه چهارشنبه شب «خندوانه» طبق روال هرشب با نمایی از رامبد جوان و تماشاگران آغاز شد و پس از آن شاهد ورود نیما و استاد كهنمویی بودیم.

كهنمویی شوخی‌هایی در خصوص لباس و مد و طرح هایی كه به تازگی در بازار عرضه می شود را بیان كرد و درخواست کرد سعی كنید لباس هایی كه می پوشید، محتوا داشته باشد.
 
پس از آن آیتمی با حضور رضا و بیژن بنفشه خواه در شهر اصفهان پخش شد که مكانهای دیدنی آنجا را نشان می دادند.
 
در ادامه از یك بازیگر مودب و كسی كه برای هر كار خود دلیل دارد، به روی صحنه دعوت شد و آن شخص مهدی سلطانی بود.

وی در ابتدا از سریال «شهرزاد» كه حدود شش ماه زمان برده و شهریور ماه پارسال تمام شده است، گفت و اینكه تجربه های جدید و تنوع در این عرصه باعث می شود خودمان را تكمیل كنیم.
 
مهدی سلطانی متولد سال ١٣٥٠و  پنج برادر دارد و فرزند اول خانواده است كه دیگر برادان او در زمینه های غیر از هنر فعالیت می كنند.

در ادامه مهدی سطلانی برای مردم آواز خواند و گفت: این موضوع از سریال «مادرانه»  و به پیشنهاد یك آهنگساز انجام شده است.
 
در آیتمی كه در بین این برنامه پخش شد شهرام حقیقت دوست و حسن فتحی از شخصیت مهدی سلطانی گفتند.
 
در ادامه رامبد جوان از مهدی سلطانی خواست كه به جای گوینده خبر یك خبر خوب را به مردم بدهد كه وی گفت: بینندگان عزیز از این به بعد قرار نیست كه در جهان جنگی رخ دهد.

وی ادامه داد:بسیاری از جرمهای سنگین جهان محصول خشم هستند. مثل قتل،٩٠درصد قتل ها و شكنجه ها وقتی ایجاد می شود كه انسان خشم دارد و آنهای كه كنترل می‌كنند، قاتل نمی‌شوند و افرادی كه نمی‌توانند قاتل می‌شوند. خشم یك رویداد و پدیده است و آن افراد در لحظه بیمار هستند و باید آن لحظه را درمان كرد.

در ادامه ی این صحبت‌ها رامبد جوان از خشم‌هایی كه در فضای مجازی به صورت ناسزا و الفاظ ركیك نشان داده می‌شود و چقدر وحشتناك است، گفت.
 
مهدی سلطانی از اهمیت كتاب خواندن و تاثیر آن بر روی فرهنگ انسانها گفت. او می‌گوید: به دلیل اینكه كتاب ثمره‌ی سالها تلاش یك انسان است و با خواندن آن می‌شود با تجربه ی چندین ساله‌ی یك آدم آشنا شد.

پس از بازی پانتومیم جوان و سلطانی و اهدای لوح «خندوانه» به وی و خواندن شعر همراه با تماشاگران برنامه دیشب هم به پایان رسید.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:59

رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت ضمن ارائه توصیه‌هایی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در استخرها و شناگاه‌ها در فاصل تابستان، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و آلودگی در این مناطق، با شماره تلفن‌های 190 و 1490 تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، مهندس محمدرضا شقاقی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در زمان استفاده از استخرها در فصل گرما به مردم توصیه کرد: مساله بهداشت فردی در پیشگیری از بروز بیماری‌ در استخرها اهمیت زیادی دارد. شناگران سعی کنند آلودگی کمتری را وارد آب استخر کنند و حتما قبل از ورود به آب دوش بگیرند و با آب و صابون بدن خود، حتی لوازم آرایش را بشویند. در غیر این صورت باعث آلودگی آب استخر می‌شوند. این مسائل باید به کودکان که بیشترین استفاده را از استخر دارند نیز آموزش داده شود.

وی ادامه داد: همچنین شناگران  در صدرت ابتلا به بیماری‌های پوستی  یا گوارشی، تا زمانی‌ که  از بهبودی کامل خود مطمئن نشده‌اند، نباید از استخرها استفاده کنند؛ چرا که امکان انتقال آن وجود دارد. اگر موقع شنا نیز کدورت یا هرنوع آلودگی در آب استخر دیدند، از آن استفاده نکنند و به مسئول استخر و نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی ، سامانه 190 یا 1490  گزارش دهند. در صورت وجود برخی آلودگی‌ها از جمله مدفوعی، استخر باید بلافاصله تعطیل  و آب آن تعویض و ضد عفونی شود.

شقاقی با تاکید براینکه استخرها اجازه ندارند بیش از ظرفیت خود شناگر بپذیرند، تصریح کرد: هرچه  میزان مراجعه به استخر بالاتر رود، امکان آلودگی آن هم بیشتر می‌شود. همچنین مردم دقت کنند که هیچ بوی نامطبوعی مثل بوی کلر یا و... نباید استشمام شود. متصدیان استخر نیز موظف هستند به طور دائم کنترل کیفی آب استخر را  در سانس‌های مختلف از جمله از نظر آلودگی‌های میکروبی و ... انجام دهند.  بازرسان ما نیز نتایج این کنترل کیفی را بررسی می‌کنند.

وی ضمن اشاره به پلمب برخی استخرها از ابتدای تابستان تا کنون به علت عدم رعایت بهداشت، به سایر استخرها هشدار داد که اگر استخری اشکالات خود را در مدت مقرر برطرف نکرده باشد، به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رییس اداره آب و فاضلاب وزارت بهداشت در ادامه تصریح کرد: وزارت بهداشت از طریق بازرسان بهداشت و محیط در سراسر کشور، کار نظارت بر استخرهای شنا و شناگاه‌ها را برعهده دارد و این نظارت‌ها  درتابستان تشدید می‌شود. اگر مشکلی وجود داشته باشد به مسئول استخر هشدار داده می‌شود که نواقص را برطرف کند.

وی همچنین درخصوص استانداردهایی که باید توسط شناگاه‌ها رعایت شود، گفت: در کنار این مناطق باید تسهیلاتی از جمله حمام، سرویس بهداشتی، دسترسی به آب آشامیدنی، امکانات جمع‌آوری زباله و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی وجود داشته باشد. مردم حتما از شناگاه‌های رسمی استفاده کنند و از رفتن به مناطق دیگر برای شنا خودداری کنند؛ چرا که در کنار اطمینان از حضور نجات غریق، از امکانات آن نیز بهره‌مند می‌شوند و سلامتی آنها مورد تهدید قرار نمی‌گیرد. همچنین از ریختن زباله در شناگاه‌ها بپرهیزند.

شقاقی افزود: متصدیان طرح‌های شنا موظف هستند امکانات بهداشتی و دسترسی به آب را فراهم کنند. مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده امکانات فرسوده و غیر قابل استفاده همچنین هر نوع آلودگی در این مناطق، مراتب را به شماره تلفن 1490 و 190 گزارش کنند.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:59

سخنگوی وزارت امور خارجه مصر به اظهارات «رجب طیب اردوغان» درباره مصر و رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، وزارت امور خارجه مصر به اظهارات جنجالی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در گفتگو با شبکه الجزیره به شدت واکنش نشان داد.

به گزارش الیوم السابع، «احمد ابوزید» سخنگوی وزارت امور خارجه مصر در بیانیه ای اعلام کرد که اردوغان به فرافکنی و عدم ارزیابی درست از اوضاع ادامه می دهد و گواه آن شرایط دشواری است که با آن مواجه شده است.

وی افزود: از مهمترین مواردی که رئیس جمهور ترکیه در خصوص آن دچار ارزیابی ناصحیح شده است توانایی تفاوت قائل شدن بین کودتای نظامی به معنای متعارف آن و یک انقلاب مردمی تمام عیار است که طی آن ۳۰ میلیون مصری خواستار حمایت نیروهای مسلح از خودشان شدند.

این واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه مصر در پاسخ به اظهارات «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در گفتگو با شبکه الجزیره صورت می گیرد. اردوغان در بخشی از مصاحبه خود با شبکه الجزیره گفته بود که «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر یک کودتاگر است که علیه «محمد مرسی» رئیس جمهور سابق این کشور کودتا کرده و مردم مصر را مورد قتل و کشتار قرار داده است و باید اعدام شود.

لازم به ذکر است که روابط مصر با ترکیه در پی حمایت رجب طیب اردوغان از گروه اخوان المسلمین مصر رو به سردی گراییده است.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 242 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:59

ذكر روز پنجشنبه: لا اله الا الله الملک الحق المبین (100 مرتبه) خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 11:51

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از شهرستان ساری، حسین شریعتمداری در همایش از نیجریه تا تبرستان که توسط دهکده مقاومت کیاپی و کانون شهید مصطفی محمود مازح در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: از افرادی که تلاش می‎کنند تا یاد و نام شهدای بزرگوار اسلام فراموش نشود باید تقدیر کرد.

وی افزود: شیخ ابراهیم زکزاکی، آیت‌الله نمر، شیخ عیسی قاسم علی سلمان، سید حسن نصرالله یکی از بزرگ‌ترین آثار وجودی‌شان این بود که اجازه نداند خط امام خمینی (ره) تحریف شود، این افراد مقیاس تزار بالای خط امام(ره) را به همه ارائه کردند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تصریح کرد: خط امام خمینی (ره) خاطره نیست که عده‌ای خاطره‌گویی کنند، برداشت نیست که هر کس مطابق میل خودش از آن برداشت کند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله نمر، شیخ زکزاکی و دیگر افراد مثل اینها نشان داند که افراد در تراز انقلاب در برابر دشمنان تمام قد ایستادگی می‌‏کنند.

شریعتمداری تاکید کرد: افراد خط امامی با شیطان بزرگ، با کلان سرمایه‌داران، با مرفهان بی‌درد، با تکفیری‌ها و داعشی‌ها درگیر هستند، افراد خط امامی دشمنان زیادی دارند، به همین دلیل غارت‌گران دنیا در برابر امام خمینی(ره) ایستادند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله نمر، شیخ زکزاکی و دیگر افراد مثل اینها نشان داند که افراد در تراز انقلاب در برابر دشمنان تمام قد ایستادگی می‏‌کنند.

شریعتمداری تاکید کرد: افراد خط امامی با شیطان بزرگ، با سرمایه‌داران کلان، با مرفهان بی‌درد با تکفیری‌ها و داعشی‌ها درگیر هستند، افراد خط امامی دشمنان زیادی دارند، به همین دلیل غارتگران دنیا در برابر امام(ره) ایستادند.

*میوه خط امام راحل ولایت فقیه است

وی با اعلام اینکه در حال حاضر به تعبیر رهبر معظم انقلاب در جنگ احزاب قرار داریم، افزود: در جنگ احزاب همه دشمنان اسلام با هم متحد شدند که ریشه اسلام را نابود کنند، برای اینکه در جنگ احزاب از انقلاب اسلامی ایران به خوبی محافظت کنیم باید هوشیار بود و در مسیر اصیل خط امام راحل همانگونه که شیخ زاکزاکی حرکت کرد قرار بگیریم.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تاکید کرد: میوه خط امام راحل ولایت فقیه است، امثال شیخ زاکزاکی و شهدای مدافع حرم با عمل‌شان مدعیان دروغین خط امام راحل را رسوا کردند.

وی یادآور شد: فرق است بین کسانی که می‌گویند امام برای ما است با کسانی که می‎گویند ما از امام هستیم، کسی که می‎گوید امام برای ما است می‎خواهند از اسم امام راحل کاسبی کنند.

شریعتمداری در ادامه با اشاره به مطرح شدن فیش‌های حقوقی در کشور گفت: مدیرانی که حقوق نجومی دریافت کردند به انقلاب اسلامی ایران هجوم آوردند.

*تفاوت اختلاس‌گران با نجومی‌بگیران

وی با اعلام اینکه زمانی که موضوع این فیش‌ها مطرح بود به ما می‎گفتند که چرا از کنار اختلاس‌های 3 هزار میلیاردی گذشتید و این مقدار اهمیت نمی‎دهید، به این افراد اعلام می‌‏کنیم، نظام با اختلاس‌گران 3 هزار میلیارد تومانی در حال برخورد است، یک تفاوت بین اختلاس‌گران 3 هزار میلیاردی و افراد حقوق نجومی‌بگیر این است که آنها دزد و گرگ بودند ولی شما چوپان بودید، شما قرار بود پاسبان و محافظ اموال مملکت باشید در لباس چوپان دست به دزدی و خیانت زدید.

این فعال رسانه‌ای در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر وقت جهاد است، افزود: شاخصه جهادگر نه گفتن به دشمن و مطالبه‌گری است، جهادگر شاخص باید پرچم دینی، مذهبی و اسلامی خویش را بالا ببرد و در مواقع ضروری فریاد رسا داشته باشد.

شریعتمداری اضافه کرد: دشمن تلاش دارد که تعداد مردم پا به رکاب انقلاب اسلامی را کم نشان دهد و در نتیجه با این حربه زمینه بی‌آیندگی را در بین نیروهای انقلابی ایجاد کند.

*تکلیف برخورد با نجومی‌بگیران را مقام معظم رهبری مشخص کردند

وی با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مبارزه با افراد سودجو افزود: رهبر معظم انقلاب به صراحت تکلیف برخورد مسؤولان با این افراد را روشن کردند و اعلام کردند که این افراد محاکمه و اموال مردم پس گرفته شود، چشم مردم فقیر به این مطالبه مسؤولان از اختلاس‌گران است.

*ورود برنج قاچاق از مجرای قانونی

شریعتمداری در ادامه با اشاره به انتشار خبری در ارتباط با واردات 300 هزار تن برنج قاچاق با تعرفه دولتی در روزنامه کیهان، گفت: قاچاق‌چیان کالا که این محصول را از کانال قانونی وارد کشور کردند بابت هر کیلو باید 500 هزار تومان تعرفه گمرکی پرداخت می‎کردند ولی با این روش بابت هر کیلو 50 تومان پرداخت کردند.

وی اضافه کرد: این پول‌های ناشی از درآمد کالای قاچاق بعدا صرف فحشا، صرف گسترش فساد می‎شود برای اینکه اینگونه افراد نمی‎توانند در جامعه سالم نفس بکشند.

شریعتمداری تاکید کرد: نه گفتن به دشمن بسیار مهم است، شیوه‌ای است که شهدای مدافعان حرم و افرادی مانند شیخ زکزاکی در برابر دشمن اتخاذ کردند.

*متولیان طرح نیل تا فرات به دنبال دیوار حائل برای حفظ جان

وی با اشاره به ضرورت حضور مدافعان حرم در سوریه، عراق و نیز حمایت از حزب‌الله لبنان و یا حضور انصارالله یمن در میدان مبارزه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها گفتند که اگر این نیروها در میدان حاضر نبودند باید در کرمانشاه با دشمنان انقلاب اسلامی برخورد می‏‌کردیم، در حال حاضر با کمترین هزینه برای امنیت کشور تلاش می‎کنیم.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به طرح اسرائیل برای اجرای طرح نیل تا فرات، گفت: انقلاب اسلامی ایران دندان تیز اسرائیل در اجرای این طرح را کشید، اقدامات انقلاب اسلامی به جایی رسید که متولیانی که طرح نیل تا فرات را برنامه‎ریزی کردند امروز برای حفظ جان خویش دیوار حائل ایجاد کردند.

*ظاهر بودن چهره آمریکا در کشتار سیاه‌پوستان

وی به مطرح شدن ارتباط با آمریکا و نیز به تبع آن رفع مشکل اقتصادی کشور پس از ارتباط با این کشور، یادآور شد: آمریکا 19 هزار میلیارد دلار بدهی غیرقابل پرداخت دارد، چه طور این کشور مقروض می‏‌تواند زمینه رفع مشکل اقتصادی کشور ما را فراهم کند.

شریعتمداری گفت: آمریکا در فیلم‌های به ظاهر آراسته نبنید،ماهیت آمریکا در لبنان، عراق، در کشتار سیاه‌پوستان این کشور ببینید و عیار این کشور را بسنجید.

وی با اعلام اینکه برخی از افراد برای اینکه به دشمن نه بگویند، حاضر به تحریف تاریخ شدند،افزود: به عنوان نمونه اعلام کردند که امام حسین(ع) با عمرسعد مذاکره کرد، این در حالی بود که این امام همام به عمر سعد نهیب زد، چرا به نه بزرگی که حضرت ابوالفضل (ع) عباس به افرادی که قصد داشتند ایشان را از برادرش جدا کنند اشاره‎ای نمی‏‌کنند.

چرا بعد از جریان شارلی عبدو مسئوولان برای مذاکره به فرانسه می‎روند

مدیر مسؤول روزنامه کیهان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف چیزی که دشمن سعی بر القاء آن دارد در جهان در حال درخشش است.

وی با اشاره به اقدامات ضدبشری که فرانسه بر علیه کشورما در دوران مختلف روا داشت، افزود: واردات خون‌های آلوده، کمک به عراق برای تامین ادوات نظامی، فشار به تیم هسته‌ای کشور در دوران مذاکره و در نهایت توهین به پیامبر توسط شارلی عبدو از نمونه اقدامات زننده فرانسه برعلیه کشور ما و اسلام بود، چرا بعد از جریان شارلی عبدو مسئوولان برای مذاکره به فرانسه می‎روند.

شریعتمداری یادآور شد: اگر نیروهای اصیل و انقلابی همان‌های که در 22 بهمن، روز قدس و مناسب‌های که مردم برای انقلاب در صحنه حاضر می‎شوند در صحنه حاضر نباشند دشمن بر کشور غالب می‎شود.

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد در ارتباط با مذاکره که مطرح کردند که با مذاکره ما سایه جنگ را از کشور برداشتیم،گفت: اگر آمریکا و ایادی آنها قدرت جنگ و مبارزه با کشور را داشتند ده‌ها بار زودتر از اینها به کشور ما حمله می‎کردند.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 5:55

صفحه دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در اینستاگرام با انتشار تصویری گزیده سخنان ایشان در رابطه با دریافتی های نامشروع را منتشر کرد. دریافت های نامشروع باید برگردانده شود و اگر کسانی بی قانونی کرده اند مجازات شوند، و اگر سوء استفاده ای از قانون هم شده است بایستی اینها را از این کارها برکنار کنند.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 5:55

به نقل از کانال تلگرامی 598، معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای خوشامد رییس جمهور از «سفیرفیلم» به علت انتشار مستند «من روحانی هستم» شکایت کرد.


خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 5:55

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) تیم خرابکاری امنیتی را در شهرستان خاش شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: روز گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی و امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عج) تیم خرابکاری را شهرستان خاش شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: این تیم قصد خرابکاری و انفجار در مکان‌های عمومی شهرستان خاش را دنبال می‌کرد که با اشراف کامل اطلاعاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کلیه اعضای این تیم در بازداشت و رصد اطلاعاتی و امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند و جزئیات و اهداف عملیاتی این تیم خرابکاری متعاقباً اعلام می‌شود.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:55

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر این که ایران به دنبال راه‌اندازی کارخانه جدید نیست تاکید کرد که بر اساس برجام اگر طرف مقابل خلف وعده کند با اقداماتی که کارشناسان ما انجام داده‌اند می‌توانیم در اسرع وقت به غنی‌سازی برگردیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگوی زنده با شبکه اول صدا و سیما در پاسخ به سوالی در رابطه با انتشار اسناد محرمانه بین ایران و آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران پس از اتمام برجام گفت:‌ "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد". برنامه پانزده ساله سیر تحول صنعت هسته‌ای کشورمان را تبیین کردیم و به تصویب شورای عالی امنیت ملی کشورمان رساندیم و آن را در چارچوب پروتکل الحاقی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کردیم.

او ادامه داد: با توجه به این که این برنامه صنعت هسته‌ای ما در یک افق بلندمدت هست تقاضا داریم که این برنامه محرمانه بماند. البته توافقی با ۱+۵ داشتیم که این برنامه را به آن‌ها هم  ارائه کنیم و قرار نیست که این برنامه منتشر شود.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر آن‌ها (طرف غربی) اقدام به انتشار برنامه بلندمدت ایران می‌کنند ما نیز مشکلی با این موضوع نداریم ولی در قاعده ما موافق نیستیم که برنامه بلندمدت ما این طور در معرض عموم قرار بگیرد.

وی ادامه داد:  ظاهرا به تناقضی دچار شده‌اند و اختلافات دو قطبی در کمپ ایجاد شده است و مشکلاتی را برای خودشان ایجاد می‌کنند چرا که اگر این برنامه علنی بشود هر چند که ما به این موضوع علاقه‌مند نیستیم چراکه برنامه ۱۵ ساله بلندمدت ماست. خود ملت ایران هم اگر خوب دقت کنند می‌پذیرند که این گونه برنامه‌های مهم و استراتژیک بهتر است همین طور محرمانه بماند اما اگر خودشان بخواهند یک روزی این برنامه را مکتوب و علنی کنند آن وقت ملت بزرگ ایران متوجه خواهند شد که عزیزان مذاکره کنندمان چه قدم‌های بلندی را برداشتند.


خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 0:45

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: بیماران EB می‌توانند پانسمان خود را به طور رایگان از خانه EB دریافت کنند.

به گزارش پایگاه 598، رسول دیناروند با بیان اینکه مشکل اصلی بیماران EB، مشکل در پوست آنها است، اظهار داشت: یکی از مهمترین ابزار کنترل این بیماری، پانسمان‌های مخصوص است که البته وارداتی و گران قیمت هستند.

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو افزود: به همین دلیل براساس تصمیمی که در وزارت بهداشت گرفته شد مقرر شد که این پانسمان‌ها توسط وزارت بهداشت تامین شود و در اختیار انجمن و خانه بیماران EB قرار گیرد.

دیناروند با اشاره به تخصیص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای بیماران EB به وبدا گفت: این بیماران از این به بعد می‌توانند پانسمان را به طور رایگان از خانه EB دریافت کنند و دیگر نگران تامین پانسمان و هزینه‌های آن نباشند.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 0:45

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «انریکه پنیا نیتو» رئیس جمهور مکزیک روز دوشنبه در خصوص تعارض منافع در پی خرید یک خانه‌ مجلل از سوی «ریورا»  همسر وی در سال 2014 از یک پیمانکار دولتی از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

براساس نوشته رویترز، پنیا نیتو این اقدام را آسیبی به اعتماد مردم در مورد ریاست جمهوری و دولت دانست.

وی خطاب به مردم کشورش گفت: با همه وجود از شما طلب بخشش دارم. همچنین از صمیم قلب به خاطر ایجاد این دلخوری و ناراحتی از شما عذرخواهی می‌کنم.

رئیس جمهور مکزیک تاکید کرد: تمام تلاشم را برای مبارزه با فساد در مکزیک انجام می‌دهم.

گفتنی است؛‌ خرید این خانه به روابط مکزیک با چین نیز صدمه زده است؛ از آنجایی که این خرید سبب شد تا قرارداد چند میلیارد دلاری یک کنسرسیوم به رهبری چینی‌ها در خصوص ساخت یک خط راه‌آهن سریع در این کشور لغو شود.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 0:45

دبیرکل سازمان ملل در سالروز تصویب قطعنامه 2231 گفت: «من جمهوری اسلامی ایران را برای اجرای تعهدات هسته‌ای همانطور که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرده است تحسین می‌کنم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،  بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه ای به مناسبت تصویب قطعنامه 2231 توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را پیروزی دیپلماسی خواند.

این بیانیه چند روز پس از بیانیه دبیرکل سازمان ملل به مناسبت یک سالگی برجام صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: «یک سال پیش، شورای امنیت، قطعنامه 2231 (2015) را به تصویب درآورد که طبق آن برنامه جامع اقدام مشترک که به توافق گروه 1+5 و ایران رسیده بود را تأیید کرد. من به شورای امنیت و امضاکنندگان برجام در اولین سال این دستاورد تاریخی تبریک می‌گویم. برجام یک پیروزی دیپلماسی برای حل و جلوگیری از تقابل بود و همچنین هنجارهای عدم اشاعه را تقویت کرد.من عزم و اراده‌ای که تمامی طرفین از خود نشان دادند را تحسین می‌کنم.»

این بیانیه ادامه می‌دهد: «این توافق همراه با یک نظام راستی‌آزمایی قوی، به یکی از سخت‌ترین نظام‌های تحریمی شورای امنیت پایان داد و به ایران فرصت تعامل بیشتر با جامعه بین‌الملل را داد».

دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد: «قطعنامه 2231 (2015)، یک تغییر اساسی در روابط ایران با شورای امنیت به وجود آورد و یک برنامه زمانی معین شده برای رفع موضوع هسته‌ای ایران از دستورکار شورای امنیت سازمان ملل فراهم آورده است».

بان کی مون ضمن تقدیر از پایبندی ایران به تعهداتش بر طبق برجام، گفت: «من جمهوری اسلامی ایران را برای اجرای تعهدات هسته‌ای همانطور که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرده است، تحسین می‌کنم. من همچنین گام‌های اتحادیه اروپا و آمریکا در تطابق با تعهدات مربوط به تحریم‌ها طبق برجام تحسین می‌کنم. من از امضاکنندگان برجام می‌خواهم تا به تعهدات مربوطه پایبند باشند و  از اعضای سازمان ملل می‌خواهم از اجرای کامل و مؤثر این توافق حمایت کنند. بسیار حائز اهمیت است که برجام به نفع تمامی اعضای امضاکننده باشد و منفعت‌های ملموسی برای مردم ایران فراهم آورد.»

دبیرکل سازمان ملل در پایان بیانیه خود نوشت: «در اولین سال، من اطمینان دارم که برجام بهترین شیوه برای تضمین ماهیت کاملاً صلح‌آمیز برنامه‌ای ایران و پی بردن به آرزوهای بزرگ مردم ایران است. من خواستار اجرای برجام و قطعنامه 2231 (2015) به شیوه‌ای کامل و بر اساس احترام و منفعت دوجانبه هستم که این امر همکاری بیشتر برای دستیابی به صلح و امنیت بین‌المللی را تسهیل می‌بخشد».

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:28

محمد هاشمی گفت: قطعا مجموع دریافتی آقای هاشمی زیر ده میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانشجو، محمد هاشمی گفت: برای اعلام رقم دقیق حقوق رییس تشخیص مصلح نظام باید لیست های حقوق مجمع را نگاه کنم، اما آنچه به خاطر دارم حقوق ایشان 7 میلیون تومان است،که این رقم مربوط به آخرین دریافتی ایشان بود که بنده دیده ام. فکر می کنم اگر تغییری هم از آن زمان صورت گرفته باشد، قطعا مجموع دریافتی آقای هاشمی زیر ده میلیون تومان است.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 251 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 19:34

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم آنلاین، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران صبح امروز طی سخنانی در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 که در محل سالن همایش های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، با اشاره به نکات مطرح شده در این همایش، ابراز داشت: همه این نکات مطرح شده نکات درستی است اما توقع می‌رود که ببینیم برای این کارها چه کارنامه ای داریم و چه کاری را انجام داده ایم.

شهردار تهران، یکی از موضوعات مهم شهرهای بزرگ را موضوع حمل و نقل دانست و گفت: ما امروز در موضوع حمل و نقل از یک روستا تا یک کلانشهر بزرگ دچار مشکل هستیم؛ ممکن است حمل و نقل در یک روستا با دو دستگاه خودرو قابل حل باشد اما حل آن دو دستگاه برای روستا آنچنان مشکل است که حل مسئله مترو برای تهران مشکل است. 

قالیباف حمل و نقل در تهران را بسیار کلیدی توصیف کرد و گفت: ما در شهرداری تهران طی یک دهه گذشته اقدامات گسترده را برای حل این چالش ها انجام داده ایم؛ به عنوان نمونه  تا سال 83 در تهران 35 کیلومتر مترو به بهره برداری رسیده بود اما امروز تنها در طی یک دهه گذشته بیش از 110 کیلومتر مترو به 35 کیلومتر قبلی اضافه شده است و  تا پایان سال آینده نیز تهران به نزدیک به 300 کیلومتر مترو در حال بهره برداری خواهد رسید که از این منظر جزو ده مترو برتر جهان قرار خواهد گرفت.

شهردار تهران عنوان داشت:  بیان مشکل دردی را دوا نمی کند بلکه باید بگوییم ما چه کردیم و چه کاری را باید بکنیم؟

وی در ادامه به موضوع فضای سبز اشاره کرد و گفت: روزی که شهر تهران را تحویل گرفتیم سرانه فضای سبز 9.2 متر مربع بود اما امروز این سرانه 15.5 متر به ازای هر نفر است؛ همچنین تعداد پارک های شهر تهران در این مدت به 2300 پارک افزایش پیدا کرده است.

قالیباف همچنین با اشاره به موضوع شهر هوشمند، تصریح کرد: روزی که ما شهر تهران را تحویل گرفتیم تنها 75 کیلومتر فیبر نوری در شهر وجود داشت و هیچ سیستم هوشمندی در حوزه هوشمند کردن شهرداری وجود نداشت؛ اما امروز تهران دارای بیش از 1400 کیلومتر فیبر نوری است و شهرداری نیز بین همه سازمان های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی در حوزه مکانیزه کردن و هوشمند سازی توانسته است یک دولت الکترونیک به تمام معنی را پیاده سازی کند؛ به نحوی که هم اکنون در سایت شهرداری تهران امکان هوشمند کردن شهر فراهم شده است.

به گفته شهردار تهران با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خطوط فیبر نوری پایتخت از 1400 کیلومتر فعلی به 2400 کیلومتر افزایش یافته و در این دوره مدیریت شهری هزار کیلومتر دیگر به طول خطوط فیبر نوری شهر تهران افزوده خواهد شد. 

قالیباف در ادامه با اشاره به مسئله ساخت و ساز در پایتخت، تصریح کرد: تهران در 50 سال گذشته طرح جامعی در حوزه شهرسازی نداشته و حتی آن زمانی که در دهه 70 طرح جامعی برای شهر نوشتند، آن را داخل کشو گذاشتند و درش را بستند؛ اما افتخار شهرداری تهران این است که در 10 سال گذشته برای شهر طرح جامع نوشته شده و مراحل قانونی را طی کرد؛ به نحوی که طرح جامع به تصویب شورای عالی شهرسازی رسید و بر اساس آن طرح تفصیلی تهیه و پیاده سازی شده است.

وی گفت: در طرح تفصیلی شهر تهران نقشه ها از یک ده هزارم به یک پانصدم تبدیل شده و پس از آن طرح منظر تهیه شد؛ همچنین سیستم شهری در این حوزه مکانیزه و هوشمند شد تا تمامی چالش ها برطرف شود.

شهردار تهران خاطر نشان ساخت: در گذشته عنوان می شد که شهر تهران دو قطبی است اما از ابتدای خدمت در شهرداری تهران تاکید کردیم که ما مدعی نیستیم جنوب شهر را مثل شمال شهر می کنیم اما اجاره نمی دهیم این دو قطبی در شهر تهران بیش از این ادامه پیدا کند؛ امروز فتخار ما این است که نه تنها افزایش فاصله شمال و جنوب را متوقف کردیم، بلکه بر اساس همه شاخص ها فاصله بین شمال و جنوب شهر را کاهش می دهیم.

قالیباف تاکید کرد: همه حرف های گفته شده محترم است اما این عادت را کنار بگذاریم که بعد از نزدیک به چهار دهه مسئولیت در سطوح مختلف، به عنوان یک مسئول در نقش اپوزوسیون حرف بزنیم بلکه باید در نقش پاسخگویی حرف بزنیم و بگوییم چه کرده ایم؟

وی ادامه داد: بنده 10 سال است در حوزه مدیریت شهری فعالیت دارم و از جهت تخصصی در دانشگاه هم کار من مدیریت شهری است، وقتی از حوزه نظری و عملی به موضوع نگاه می کنم شاهد هستم از زمان تصویب قانون شوراها در مجلس با همه لطف های تمامی دولت ها اما چیزی جز تضعیف شوراها و شهرداری ها را ندیدیم.

وی ادامه داد: واقعیت تلخ این است که از زمان تصویب قانون شوراها در ابتدای دهه شصت، خصوصا بعد از دوران دفاع مقدس و از ابتدای دهه 70 که کشور به سمت سازندگی حرکت کرد تا امروز هر چه دیدیم در عمل جز تضعیف شوراها دهیاری ها و شهرداری ها، چیز دیگری نبوده است؛ در این میان فرقی هم نمی کند که کدام دولت بوده است اما اگر روند را نگاه کنیم، شاهد هستیم هر روز اختیارات شوراها و شهرداری ها را کاهش داده اند و مدیریت شهری تضیعف شده است.

قالیباف تصریح کرد: هر روز سهم شهرها و مدیریت شهری و روستاها از انفال و بودجه عمومی کشور رو به کاهش بوده است؛ نتیجه این می شود که بعضی از روستاها و شهرهای ما حقوق کارمندان خود را هم ندارند و نمی توانند زباله ها را جمع کند؛ در این شرایط می خواهیم حرف از توسعه بزنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه به جای پاسخگویی در موضع اپوزیسیون باشیم، مشکلی را از ما حل نخواهد شد.


خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 19:34

همزمان با قتل طلبه جوان که در هواخواهی از خواهرش با پسرعمویشان گلاویز شده بود، جزئیات تازه‌ای از ماجرا فاش شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران، حادثه هنگامی رخ داد که قرار بود با حضور بزرگان و ریش سفیدهای فامیل، جلسه صلح و سازش میان دو مرد جوان برگزار شود. براساس این گزارش، حادثه خونین ساعت شش بعدازظهر یکشنبه ۲۷ تیر، در یکی از روستاهای منطقه «هزار جریب» شهرستان نکا رخ داد که در جریان آن دو پسرعمو با هم به مشاجره مرگبار پرداختند.

قربانی جنایت که طلبه بود از مدتی قبل به دلیل برخوردهای نامناسب با دامادشان اختلاف پیدا کرده و قرار بود برای پایان دادن به این اختلافات بزرگان فامیل وارد عمل شوند.

یکی از نزدیکان و اقوام مقتول با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دو نفر به نام‌های «م.فلاح» 28 ساله و «ح.فلاح» 26 ساله که قاتل و مقتول این حادثه لقب گرفتند، با یکدیگر پسرعمو بودند که قاتل به واسطه وصلت با خواهر مقتول با وی نسبت سببی نیز پیدا کرده بود.

وی افزود: دلیل اصلی این ماجرا بر سر رفتار قاتل با همسر خود بود که اعتراض مقتول را سبب می‌شد که همین امر نیز مشاجراتی را بین این دو به‌وجود آورده بود اما حوالی ساعت 18 روز گذشته این دو در مکانی بین روستاهای پوروا و ملاخیل از منطقه هزارجریب نکا با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شدند.

بنابر اظهارات این شخص، در اثر این درگیری قاتل دو ضربه چاقو به پا و پشت طلبه جوان وارد کرد که سبب ایجاد زخم عمیقی بر بدن وی شد و به شدت وی را مجروح کرد که پس از انتقال طلبه جوان به بیمارستان امام حسین(ع) نکا جان خود را از دست داد.

شایان ذکر است بدن مقتول برای تشخیص پزشکی قانونی به شهرستان ساری ارسال شده است، همچنین تحقیقات پلیس و دستگاه قضایی نیز در این زمینه در جریان بوده و درصورت آگاهی از ابعاد جدید این اتفاق به مخاطبان سریعاً اطلاع‌رسانی می‌شود.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 19:34

طوفان های معروف به 120 روزه، قریب دو دهه سیستان و بلوچستان را از اوایل تابستان در می نوردد. علاوه بر آن، خشکسالی زندگی روستاییان را در این ایام به معنای واقعی فلج می کند. شهرستان زهک و روستاهای شاه کرم، جهانگیری، محمدشاه کرم و تخت عدالت و دیگر روستاها، این روزها در حال مدفون شدن زیر خروارها شن و ماسه های سرگردان هستند.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 18:08

کارگردان «کلاه پهلوی» گفت: قصد دارد تا سریال «زینب(س)» را با محوریت واقعه عاشورا در تلویزیون تولید کند.

به گزارش پایگاه 598، سیدضیاالدین دری کارگردان «کلاه پهلوی» در گفت‌وگو با تسنیم، پیرامون آخرین وضعیت سریال حضرت زینب(س) گفت: این سریال قرار است درباره صدر اسلام و تاریخ تشیع با محوریت حضرت زینب (س) به تولید برسد.

وی افزود: داستان این سریال درمورد مقطع تاریخی بعد از واقعه عاشورا تا انتقال اسراء تا دربار یزید در شام است که در صورت نهایی شدن در 13 قسمت به تولید می‌رسد.

دری اضافه کرد: در حال حاضر پیشنهاد ساخت و تولید سریال «زینب» به سازمان صداوسیما داده شده است و در انتظار پاسخ مسئولان و مدیران سیما برای ساخت این مجموعه هستیم.

کارگردان «کلاه پهلوی» تصریح کرد: در ساخت این سریال باید منابع تشیع و اهل تسنع به دقت بررسی شود تا مشکلی پیش نیاید و هر زمانی که حمایت مناسبی از کار شود ساخت این سریال کلید میخورد.

خبرهای 598 ای...
ما را در سایت خبرهای 598 ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار 598 بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 18:08